Jika kita mencintai seseorang Berusahalan untuk tampil apa adanya karena Cinta sejati selalu dapat Menerima Kelebihan dan Kekurangan.....
Assalamualaikum ... haIii kaWan ! kOranGgg dAlaMm ZON fyzaa nIe...teGukk jee taUu , janGan amBel apE2 !....

Saturday 7 July 2012

eppyBUFDAY , sayang ♡

coretanINI khas ntokk RABIATUL ADAWIYAH ,♡


10JuLai2012
sayaa nak jadie orang pertama yang wish kat awak :))
HAPPY BIRTHDAY , sayangg !



♡ SeMoga paNjang umurr .
♡ hoPe akan seLalu cUmel :')
♡ jangan lupee dekat NAFIZAkhalid tauu ..
♡ semogaa ukhuwah kitaa kekal buat SELAMANYAA .
               ...^aminn^...
♡ do theBEST , pMr :))

sayangg ... 
sayaa mungkin tak sebahagia nie seandainya saya tak kenal awak , hidup saya mungkin tak semanis ini dan jalan cerita saya mungkin best sekiranyaa saya tak kenal dirimu syg .! hehehe... so awak jgn pegy jauhh darii saya tauu ,.?  :)) awak , dalam kehidupan saya selalu terselit nama awakk . percayaa kan saya .. tiada kata lain yang mampu saya ucap , melainkan 'saya sayang awak' ....



niee buktii nyaa ♡ ♡




cermin MAKEup saya adee name awak :))



saya sayangg AWAK ♡


diaryy saya ade nama kitaaBERDUA


heheee :))
bacaalahh sendirii , saya maluu ♡


sayaa selalu rindu awak ;)


awak , percaya kan sayaa tauu ... saya akan selalu sayang awak tau ..
rindu awak sangat sangat . ~



dari sayaa untuk awak sayangg ♡

No comments:

Post a Comment