Jika kita mencintai seseorang Berusahalan untuk tampil apa adanya karena Cinta sejati selalu dapat Menerima Kelebihan dan Kekurangan.....
Assalamualaikum ... haIii kaWan ! kOranGgg dAlaMm ZON fyzaa nIe...teGukk jee taUu , janGan amBel apE2 !....

Wednesday 11 January 2012

eNtrIe ini bErBunyIi: aKu maHuu kaMoo sEpeRti duLu

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh. 
 hey u all. . lame fyza tak update , soRieLaa .. fyza busy sgtsgt , smpai takde mase nak update .. harIie nie fyza nak story at korang , fyza nie sangat merindui seseorang.. fyza ingin dye seperti dulu .. u all tau tak dulu fyza dengan dea 24hours, iShh , eppY sesangat tyme tuHh .. bUt nOw , mybee dea dahh jemu dgn fyza kot . kiteorg baru 2bulan lebey tapy , deaa cm dahh start busan ngn fyza,, perkataan yang selalu dea kuarkan 'BUSAN' .. fyza un taktauu cmne nak buadd.. kekadang aty kecil fyza nie sedeyy sangat tau , mmg dea jujur dgn fyza tapYy , bendaa yang sangat menyakitkan tuhh , memang sukarlahh nak terime , SWEAR sedeyy tau.. fyza teringin nak mcm dulu , selalu amek tau sal fyza , jage haty fyza , takde kasar2 nan fyza , takde sore tinggy at fyza ... tapyy , fyza un tak pham laa nape serta-merta dea berubah ... 
kami saling melengkapi satu sama lain. Kekuranganmu yang menutupi kelebihanku dan kelebihanku yang menutupi kekuranganku Aku menyayangimu. Canda tawa kita akan selalu aku kenang didalam hatiku. Banyak hari-hariku yang aku lalui denganmu, dan kamu selalu menghiasinya dengan sebuah kebahagian yang pasti akan selalu fyza kenang Tetapi.. Disuatu saat, kebahagian itu dan kebersamaan itu sedikit demi sedikit hilang. Kamu telah menemukan dia yang mungkin lebih baik dari fyza. dia yang mungkin lebih sempurna dari fyza. Mungkin dia yang bisa membuatmu lebih bahagia :’) Tak pernah fyza sangka kamu akan berubah , pergi meninggalkan kenangan-kenangan itu. Sebegitu cepatkah kamu menemukan penggantiku? Sebegitu cepatkan posisiku tergantikan oleh orang lain? Kemana kamu yang dulu? Yang selalu menghiasi hari-hariku dengaan canda tawamu itu. Kemana? fyza pun berpikir, apa mungkin dia sengaja ingin memisahkanku denganmu? Apa dia iri? Ya, mungkin dia iri, IRI DENGAN KEBAHAGIAAN KITA ! Tapi kenapa harus kamu yang dia ambil? Kenapa bukan orang lain?Apa didunia ini orang sebaik kamu itu cuma ? tidakk kan? Masih banyak. Tapi mengapa harus kamu??


sYsSYAMIERA 

Tanamlah sebatang pohon cinta yang berdaun kesetian berbunga ketulusan berakar kejujuran siramilah dengan kasih & sayang pupuklah dengan kepercayaan cinta bukanlah matematika yang bisa di hitung cinta bukanlah PPKN yang selalu di atur oleh pasal cinta bukanlah ekonomi yang kadang untung dan rugi tanpa cinta kita takan menjadi seperti ini.



NAFIZA




fyza rindu.. Rindu akan tawamu, celotehan-celotehanmu, nasihatmu, tangisanmu, dan semuanya tentang kamu ! fyza rindu semua itu Tuhan :’( Aku ingin dia kembali, kembali bersamaku lagi. Kita warnai hidup kita dengan kebahagiaan yang kita lalui berdua, seperti dulu..







banyak yang berkata , bahwa diluar sana banyak cinta untukku , banyak sayang untukku dari orang" yang dekat denganku, dan banyak hal yang lain untuk membuat aku bahagia. tapi kenapa tak bisa fyza untuk mencintai orang lain . tak bisa menyayangi yang lain, dan tak bisa bahagia denagn yang lain . sebab fyza terlulu sayangkan kamu..




Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya.




p/s: hanye untuk kamu , syg ! 
...Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak.Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.

No comments:

Post a Comment